Oamenii invizibili de Igor Kolomiytsev citit online. Igor Pavlovici Kolomiytsev

Se pare că, conform planului tău, în acest loc, după ce am simțit mirosul de nazism-rasism, ar fi trebuit să plâng, să mă pocăiesc și să recunosc că am înțeles greșit Istoria.
Stimate domnule Balamber! Te voi dezamăgi - părerile mele despre Istorie ca urmare a discuției cu tine nu s-au schimbat deloc. Încă sunt convins că sarmații, ca și hunii puțin mai târziu, au cucerit triburi europene individuale, i-au transformat în sclavii lor și i-au forțat să-și servească nevoile, inclusiv turnarea pentru ei.
Vedeți, nomazii nu se puteau lipsi de plugari și artizani, în special de metalurgi. Și au avut mereu o tentație uriașă, profitând de avantajul lor militar, să obțină produsul de care aveau nevoie nu prin schimb, ci prin violență. Dacă nu știați acest lucru, vă recomand să citiți lucrarea fundamentală a lui Anatoly Khazanov, unul dintre cei mai importanți experți mondiali în domeniul nomazii, „Nomazii și lumea exterioară". Nu ți-o voi repeta - citește-l singur.
Acum, cât despre pisici. Tacitus a trăit și a lucrat la sfârșitul secolului I și începutul secolului al II-lea d.Hr. Iar cultura Pukhov, la care vă referiți, a fost distrusă de invazia Przeworsk la începutul epocii, adică cu jumătate de secol înainte de nașterea lui Cornelius Tacitus. Întrucât această comunitate (Slovacia) era situată nu atât de departe de granița dunărenă a Imperiului Roman, este îndoielnic că Tacitus a considerat viu un popor care nu mai exista pe vremea lui. Dimpotrivă, pe vremea lui toți versanții exterioare ai Munților Carpați și, pe alocuri, versanții interiori, erau ocupați de triburi ale culturii Przeworsk. Prin urmare, nu avem de ales decât să admitem că o parte din poporul Przeworst era cunoscut de contemporani sub numele de os și kotins, iar acești oameni erau într-adevăr dependenți de sarmați. Indicația că Kotins vorbeau celtic se potrivește perfect cu afirmația arheologilor că centrele metalurgice din sudul Poloniei au fost construite pe baza tehnologiilor celtice.
Totul se potrivește, domnule Balambert!
Există un singur lucru care nu se potrivește cu realitatea - acuzațiile tale de nazism și rasism. Prietene, nu mai arunca etichete. Asta nu te face să arăți deloc bine. Dacă dovedesc că o parte din popoarele antice au fost înrobite, asta nu înseamnă deloc că eu personal sunt un susținător al sclaviei. Și cu atât mai mult, nu înseamnă că le consider pe unele popoare superioare altora.
Din punctul meu de vedere, fascismul este atunci când Istoria este deformată în mod deliberat pentru a fi pe plac politică modernă. Când încep să glorifice un singur popor, vorbind despre spiritul său special, avantajele sale față de restul locuitorilor continentului, despre un cromozom în plus, despre un cod genetic special și altele asemenea. Când, cu ajutorul unor asemenea porcării, umplu atât de mult capetele numărului covârșitor de compatrioți, încât sunt gata să invadeze teritoriul vecinilor, să-și omoare rudele, să lupte cu aproape toată lumea, amenințănd că vor transforma globul în cenușă radioactivă. Nu am făcut niciodată asta - și nu vă recomand să o faceți.
În orice caz, dacă nu doriți să vă certați, nu voi insista pe continuarea lui.
Toate cele bune pentru tine, la mulți ani din nou!

Am citit toate cele patru cărți într-o singură ședință. La început, în acest moment am scris o grămadă de complimente, dar apoi am tăiat totul - mi se pare că lingușirea de-a dreptul este neplăcută pentru tine. Vă spun doar că vă sunt foarte recunoscător. Înainte de a te chinui cu întrebări pe care le-am acumulat într-un cărucior și un cărucior mic, voi încerca să adaug cei doi cenți ai mei.
Așa că scrieți că rasa ariană a provenit dintr-un grup mic prin consangvinizare - spun ei, biologii cred că da. Desigur, consangvinizarea relevă trăsături recesive, DAR: legile geneticii populațiilor joacă atunci un rol decisiv, pentru că cumva acele trăsături care sunt considerate markeri ai subrasei ariene (nu sunt sigur de termen, dar nu contează aici). ) au devenit fixate într-o populație mare de oameni (din nou, nu contează , cum să numim această populație - un popor, un trib sau o uniune de triburi) Și conform legilor geneticii populației, trăsăturile recesive se acumulează într-un populaţiei numai dacă oferă unele avantaje semnificative supravieţuirii. Și toate semnele „ariene” - piele deschisă, păr, ochi albaștri și chiar lactază activă - toate acestea sunt semne recesive.
Întrebarea este, în ce condiții ar putea apărea avantajele acestor trăsături?
Ochii luminați sunt mai sensibili la UV, așa că obosesc mai repede la soare strălucitor. Dar oamenii cu ochi albaștri au mai multe tije și văd mai bine la amurg. Pielea deschisă arde rapid la soare, iar în climatele calde, acesta este un dezavantaj clar. Dar numai persoanele cu pielea albă pot face plajă (acumulează melanină), apoi o pot transforma în vitamina D. Se dovedește că ambele semne oferă beneficii numai acolo unde este amurg lung și iarnă lungă și rece. Adică în latitudini subpolare, aproximativ la latitudinea Sankt Petersburgului.
Cât despre lactaza activă, aceasta oferă fără îndoială avantaje la orice latitudine: face posibilă digerarea laptelui de ungulate, ceea ce înseamnă înțărcarea bebelușilor de la sân și transferarea lor în lapte de capră/vacă foarte devreme, de la aproximativ un an. Daca aceasta enzima nu este prezenta, atunci copiii trebuiau alaptati pana la varsta de 3-4 ani. Dar femeile care alăptează nu rămân însărcinate (de regulă), deoarece prolactina și hormonii tropici ai glandei pituitare sunt antagoniști. Se construiește următorul lanț: lactază activă - femeile rămân însărcinate mai des - mai mulți descendenți - populația se recuperează mai repede.
În confirmare, de la WIKI: „Toleranța la lapte a apărut odată cu răspândirea genei de toleranță la lactoză Un avantaj genetic în lupta pentru supraviețuire și i-a permis să se răspândească pe scară largă ://ru.wikipedia.org/wiki/ %CD%E5%EF%E5%F0%E5%ED%EE%F1%E8%EC%EE%F1%F2%FC_%EB%E0%EA%F2% EE%E7%FB.
După părerea mea, totul coincide: timpul este acum aproximativ 5000 de ani, locul este Europa de Nord.
Ce parere aveti de aceasta ipoteza?

31.05.2018

Kolomiytsev Igor Pavlovici

Scriitor rus

Membru al OP Krasnodar

Membru Camera Publică orașul Krasnodar.

Igor Kolomiytsev s-a născut la 1 iunie 1964 în satul Vyselki, teritoriul Krasnodar. La scurt timp după naștere, părinții s-au mutat împreună cu fiul lor în Asia Centrală. La vârsta de 14 ani, Kolomiytsev s-a întors în orașul Kropotkin, a absolvit școala și a intrat la facultatea de seară la Universitatea de Stat Kuban.

Din 1982 până în 1984, Igor Pavlovici a servit în armată. A participat la operațiuni de luptă din Afganistan și a primit premii.

După armată, m-am transferat la studii cu normă întreagă la KubSU. După absolvirea universității, până în 1990 a lucrat la școala gimnazială nr.56 ca profesor de istorie. Mai târziu a primit al doilea studii superioare, avocat de profesie.

În 1990, a condus ziarul Kuban Courier. În același timp și-a început cariera politică: pe baza organizației „Frontul Poporului din Kuban” a creat biroul regional Uniunea Democrată a Valeriei Novodvorskaya.

După „Kuban Courier”, în următorii cinci ani, Igor Pavlovich a condus „Youth Television” - un proiect comun cu administrația orașului Krasnodar.

Din 1996, a fost ales ca deputat al Dumei orașului Krasnodar a convocărilor I, II, IV.

După ce a părăsit temporar Teritoriul Krasnodar, a lucrat ca șef al departamentului de relații publice al biroului reprezentantului plenipotențiar al Președintelui Federației Ruse în Districtul Federal din Orientul Îndepărtat și prim-adjunct al șefului biroului guvernatorului Irkutsk. regiune. Apoi s-a întors la Kuban și a lucrat în orașul Soci ca redactor al unui ziar cu același nume.

Până în 2012, a condus întreprinderea unitară municipală „Parcul numit după cea de-a 30-a aniversare a Victoriei” din orașul Krasnodar.

... citeste mai mult >

06.07.2015 16:23 Invitat: Kolomiytsev Igor

Politician rusofob, fost aliat al lui Novodvorskaya, pretinzând că este istoric. El folosește tehnici frauduloase precum folosirea ipotezelor în locul faptelor în sistemul de demonstrare a ideilor sale, standarde duble, tacirea faptelor inacceptabile, distorsionarea semnificației citatelor și hărților altora și mutarea atenției de la problemele importante din construcțiile sale către fleacuri. Elitist. Poate plânge ipocrit de soarta sclavilor ipotetici ai sarmaților și hunilor (nici nu s-a gândit să menționeze existența instituției sclaviei printre vechii germani), dar nici măcar nu încearcă să-și ascundă disprețul față de cei de jos. straturile comunităților antice. Împarte popoarele în progresiste și înapoiate și promovează predestinarea istorică a distrugerii acestora din urmă și acapararea pământurilor lor. Nu se ferește de rasism. Logica este cam așa - deoarece bizantinii admirau frumusețea și puterea Sklavinilor de pe coasta Baltică, înseamnă că acești Sklavins aparțineau rasei nordice și, prin urmare, erau Balts-Skalves. Ei bine, un alt exemplu al logicii lui Kolomiytsev, populația locală a fost, desigur, lipsită de pământ, dar și-a păstrat libertatea personală și, deoarece unii reprezentanți ai populației locale, fiind chiriași sau artizani semi-independenți, au devenit bogați, a început o epocă de aur. Cred că apariția unei epoci de aur atât de unice în Rusia modernă Kolomiytsev visează.

24.03.2017 10:29 Invitat: Re: Kolomiytsev Igor

Adică nu este necesar să acceptăm cu indiferență minciunile și calomniile internaționaliștilor, cosmopoliților și naționaliștilor meschini, precum și orice laude, inclusiv cele venite de la șovini de mare putere?

06.07.2015 17:22 Invitat: Kolomiytsev Igor

Trebuie adăugat că toate deficiențele menționate mai sus ale conceptelor istorice ale lui Kolomiytsev se referă la cărțile sale „Oamenii invizibili”, „Slavii: Ieșirea din umbră” și „În ghearele grifonului”, care în acest moment există doar în formă electronică. „Secretul Marii Scitie” este o carte relativ inofensivă, un exemplu complet comun al literaturii pseudoștiințifice moderne.

24.03.2017 09:54 Invitat: Re: Kolomiytsev Igor

Literatura cu adevărat științifică, în general, nu trebuie să conțină nicio propagandă. Există destul de multă propagandă în cărțile lui Kolomiytsev. Apropo, Kolomiytsev tratează imperialismul și șovinismul cu înțelegere, pur și simplu nu mai consideră Rusia „sursa sa de lumină și căldură” (termenul lui Kolomiytsev, pe care l-a aplicat Kaganatului Avar).

05.02.2017 16:44 Invitat: Kolomiytsev Igor

Am citit cartea Slavii care ies din umbră Autorul încearcă să rezolve un mister foarte serios ---- originea slavilor, dar dezmințirea vechilor mituri (nu îmi place asta: patriotii cunoscuți, pan -Visatori slavi, fascisti rusi,
imperialistilor Raaaaasean, tuturor admiratorilor simplului si clar teorii istorice gloriind marele și puternicul trecut foarte, foarte străvechi) autorul merge la alte extreme:
Se contrazice la fiecare capitol sau două.
Nu are nicio idee despre valorile statistice în lumea antică Ar trebui scris că populația regatului gotic era de 10-11 milioane! Acesta este un test de turnesol pentru înțelegerea proceselor istorice!!! Populația Rusiei Kievene după 800 de ani nu ajunge la 3-4 milioane de oameni.
Înțelege prost procesele care au loc în societățile antice din secolele II-VII d.Hr. iar în statele barbare.
Dar, în general, dacă autorul s-ar fi oprit după o lungă descriere a esenței problemei originii slavilor, dezmințind multe mituri ale sovieticilor și poveștilor mai recente și ar fi pus capăt acestui lucru, atunci mulți cititori ar fi spus un imens mulțumire scriitorului-istoric Dar se pare că vreau cu adevărat să-i reduc pe gordieni. Îi voi spune lui Kolomiytsev să vină cu o altă teorie nouă în liniștea biroului său care va arunca în aer întreaga lume și va explica totul. !
Așa că vă spun toate acestea în zadar. Trebuie doar să așteptați puțin și totul va fi clar pentru toată lumea. Trebuie doar să efectuați 1000-2000 de analize genetice (și să nu confundați unde, ce și unde). înmormântări și sunt sigur că adevărul va deveni clar!

03.03.2017 20:48 Invitat: Kolomiytsev Igor

Din câte am înțeles, ipoteza inventării limbii slave de către sclavii sexuali recrutați în haremurile avari de la anumite popoare extrem de înapoiate care au fost în stare de sclav aproape toată viața lor nu poate revolta pe nimeni. Nimeni nu poate fi revoltat de panegiricii deschis imperialiste la adresa goților și avarilor, afirmațiile despre predestinarea istorică a distrugerii popoarelor înapoiate de către popoarele progresiste, fanteziile rasiste despre mândrele popoare nordice, obișnuite de multe mii de ani să comandă popoarele înapoiate, despre firescul ca o persoană să-l abandoneze pe a lui limba maternă iar identitatea națională în favoarea limbii și identitatea națională a poporului cuceritor mai progresist. Iată critica lucrări științifice V.S. Sedova, M.B. Shchukina, I.O. Din anumite motive, Gavritukhin și mulți alți oameni de știință care sunt foarte departe de politică ar trebui să-i displacă tocmai pe „patrioții cu dospi, visătorii panslavi, fasciștii ruși, raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaao

13.03.2017 09:01 Invitat: Kolomiytsev Igor

Cărțile tale prezintă evenimente istorice destul de cunoscute dintr-un unghi oarecum neobișnuit. Asta le face interesante, deși nu poți fi de acord cu totul. Dar asta e în regulă.
Am o întrebare specifică. Un fragment din cartea ta: „Când am ajuns la corturile lui Attila, din care are multe, și am vrut să ne punem corturile pe un deal, barbarii care s-au întâmplat aici nu au îngăduit acest lucru, întrucât propriul cort al lui Attila stătea într-un câmpie. ” Un mic detaliu, dar cât de mult poate spune unui cercetător observator despre viața anterioară a acestui trib. Este imediat clar că în trecut hunii erau mai probabil locuitori ai mlaștinilor decât nomazi de stepă. Pe câmpiile deluroase, principalul lucru este să te ascunzi de vânturile puternice, așa că printre oamenii de stepă cel mai prestigios loc ar fi un câmpie retras și nu un deal înalt suflat de toate vânturile. Dimpotrivă, locuitorii mlaștinilor cred că cel mai bun loc este cel mai înalt.
Întrucât hunii erau locuitori ai mlaștinilor, de ce stătea cortul lui Attila într-o zonă joasă? După logica ta, ar fi trebuit să fie situat pe un deal.

11.05.2017 17:57 Invitat: Kolomiytsev Igor

„Cred că avarii au înțeles cu ușurință situația și, cu bogăția de alegere care le era deschisă, au selectat tinere fecioare pentru haremul lor, desigur, diferența dintre mentalitățile extratereștrilor și ale nativilor a creat un număr de dificultăți suplimentare. Aruncă o privire la problemă, doctore, prin ochii unui nomad. A fost necesar să scoți fata murdară din gaura înghesuită, murdară și urât mirositoare, să o speli, să-i înveți igiena de bază, să o îmbraci. rochie potrivită, pieptănă-i părul și, cel mai important, învață-o limba ei și tot ce poate face un tovarăș al unui nomad.” Ar fi bine dacă acest citat din cartea lui I.P. „În ghearele grifonului” a lui Kolomiytsev (capitolul „Ipoteza haremului lui Holmes”) a fost văzută prin ochii psihologilor sau psihiatrilor.

11.05.2017 18:06 Invitat: Kolomiytsev Igor

Iată un alt citat interesant din aceeași carte a lui I.P. Kolomiytseva. „Soțiile legitime, însoțitoare fidele ale războinicilor de stepă, cu greu ar fi fost încântate de apariția concurenților vânați în corturile lor Cu atât mai puțin au vrut să le învețe abilități utile și să se asigure că nu au fugit a fost necesară tabăra, unde erau îngrijiți captivii și, de asemenea, le-a învățat vorbirea avară, le-a arătat cum să pregătească mâncărurile preferate ale nomazilor, au învățat cântece de stepă și dansuri cu ei, le-a demonstrat arta de a-și face plăcere soților în pat și ca misiunea onorabilă a fost încredințată, cel mai probabil, unor femei avare în vârstă, care știe, pot transmite experiența lor tinerilor.

11.05.2017 18:16 Invitat: Kolomiytsev Igor

Pentru a clarifica despre ce fel de tinerețe vorbim, avem nevoie de un alt citat din aceeași carte a lui I.P. Kolomiytseva. „Cel mai probabil, oamenii de stepă au fost atrași de fete și fete de la 12-13 până la 20 de ani. Cred că o parte semnificativă a doamnelor din această categorie de vârstă ar putea cădea în ghearele nomazilor. Dar acesta a fost motivul catastrofă demografică printre aborigeni? Nu în niciun fel. Treizeci de mii este o picătură în găleată. Chiar dacă ne imaginăm că avarii au capturat nu treizeci, ci o sută de mii de fete locale, aceasta nu este mai mult de o cincime din toate femeile locale de vârstă reproductivă. În plus, populația din Europa de Est la acest moment era reglementată în primul rând de cantitatea de teren dezvoltat. Au lăsat doar câți copii au putut să hrănească. Prin urmare, în curând popoarele locale și-au compensat cu ușurință pierderile.” Vom continua să promovăm cărți ale unui autor care promovează pedofilia și pruncuciderea?

12.05.2017 07:17 Invitat: Kolomiytsev Igor

Și acest citat este din cartea lui I.P. „În ghearele grifonului” de Kolomiytsev poate fi o bună ilustrare a atitudinii autorului față de bogăția materială. „Avarii răposați s-au scăldat literalmente în bijuterii de aur și bunuri de lux. Ei puteau bine să pretindă titlul de cei mai bogați oameni ai Evului Mediu timpuriu, înlocuindu-i de la început pe strălucitorii bizantini luată de la nefericiţii greci sau aduse cu ei din adâncurile Asiei, mult mai Un alt lucru este mai însemnat – impresia pe care nenumăratele bogăţii ale nomazilor ar fi trebuit să o facă asupra barbarilor înapoiaţi care trăiau în vecinătate Printre sărăcia flagrantă şi privarea regiunii părăsite de Dumnezeu, steaua Avar Kaganate a strălucit, risipind întunericul Din 602, a rămas singura sursă de lumină și căldură pentru întreg. Europa de Est."

12.05.2017 10:21 Invitat: Kolomiytsev Igor

Bine, nu voi cita acel citat din cartea lui I.P. Kolomiytsev „În ghearele grifonului”, unde autorul își prezintă viziunea despre relația dintre femeile avari și duleb. Voi mai da un citat din aceeași carte, unde autoarea vorbește despre soarta fetelor din Europa de Est răpite și violate de avari. „În esență, tinerii captivi s-au confruntat cu o schimbare radicală a conștiinței Refuzul unor tradiții în favoarea altor obiceiuri, care i-a șocat inițial. S-au luptat cu frații și părinții lor, în timp ce organizau concomitent construirea unui drum spre Apus prin sălbăticiile Carpaților, au ajuns la pasiunile lor doar în perioade scurte de odihnă între perioade lungi de afaceri militare.

12.05.2017 12:54 Invitat: Kolomiytsev Igor

Iată câteva citate din cartea lui I.P. Kolomiytsev „Slavi: ieșirea din umbră”. Primul citat conține comentariul lui Kolomiytsev asupra I.O. aplicată. Gavritukhin grupului german din Carpații cu expresia „bloc de trafic gotic”. „Sincer să fiu, nu mi-a plăcut foarte mult expresia arheologului rus. E la o aruncătură de băț de a împărți popoarele în popoare cu drepturi depline și tot restul, dacă aceștia sunt slavi puri de pe malul Pripyat, atunci au dreptul să se deplaseze liber în orice direcție, inclusiv prin pământurile altor popoare și oricine se amestecă cu ele, mai ales dacă vorbim de un conglomerat de popoare de neînțeles, nu este demn de respect locuri bine, bine, să nu ne lăsăm distrași de manifestările tipice ale șovinismului slav”.

12.05.2017 13:12 Invitat: Igor Kolomiytsev

Și în acest citat din aceeași carte puteți vedea cum I.P. Kolomiytsev se referă de fapt la popoare. „Urginile întinderi virgine au fost crescute, înălțate și înnobilate cu ajutorul plugului gotic au fost reconstruite progrese tehnice: mori de mână, producție proprie de sticlă, ceramică frumoasă și unelte perfecte au coexistat aici cu decorațiuni elegante și o abundență de arme. Un râu adânc de monede de argint curgea constant aici din Imperiu, ca plată pentru serviciul trupelor gotice din rândurile armatei romane. Pe lângă această civilizație avansată a timpului său, în pădurile adânci ale Niprului trăiau triburi balte înapoiate: Kyiviens, Shatrovici, Nipru-Dvintsy, Moshchintsy. Câți dintre ei au fost? Având în vedere capacitatea redusă a acelor locuri de a hrăni populația, este puțin probabil ca aici să fie mai mult de un milion. Mai mult decât atât, cel puțin jumătate din acest număr a reprezentat periferia de sud a lumii baltice - Wendii din cultura Kiev, o parte semnificativă dintre care au reușit să devină dependenți de aceiași germani. În general, fermierii regatului gotic au purtat un atac continuu asupra pământurilor vecinilor lor de pădure au smuls păduri, au drenat mlaștini și s-au încăpățânat să se deplaseze din ce în ce mai departe spre Nord-Est. Din punct de vedere istoric, triburile baltice au fost condamnate să fie absorbite de est-germanii, la fel cum puțin mai devreme popoarele Europei Centrale au fost ultimele asimilate: celții, lusacienii wendii de pe malul Vistulei, tracii din Carpați. Munții și altele. Totuși, deocamdată, locuitorii pădurii au rezistat. Erau încă despărțiți de conducătorii germani ai Scitiei printr-o „zonă de excludere” îngustă, care în fiecare an se strângea mai strâns în jurul sălbăticiei Niprului de Sus, ca o frânghie în jurul gâtului unui om condamnat la spânzurare.

12.05.2017 16:28 Invitat: Kolomiytsev Igor

Și iată un citat din cartea lui I.P. Kolomiytsev „În ghearele grifonului”, din care se poate vedea nu numai adevărata atitudine a autorului față de popoare, ci și atitudinea lui față de femei. „- O, dacă nomazii învingători i-ar abandona pe tinerii locuitori ai Scitiei, aș fi foarte surprins de această împrejurare. Din totdeauna și în orice moment, cuceritorii consideră că reprezentanții sexului frumos din rândul popoarelor cucerite sunt prada lor de drept. Crede-mă , acest lucru este inerent naturii umane scoala filozofica această abordare nu se poate schimba. Când conchistadorii europeni au invadat continentul american, au dobândit instantaneu hareme pline cu femei native frumoase și nicio îndemnizare din partea preoților nu a putut corecta pe nimeni. Între timp, vorbim despre creștini zeloși. În 1545, la aproximativ o jumătate de secol după descoperirea Americii, regele spaniol a primit o plângere de la un capelan care slujea în Paraguay, în care sfântul părinte se plângea: „Aici doar săracii au cinci sau șase concubine, majoritatea coloniștilor au cincisprezece sau mai mult.” douăzeci până la treizeci sau patruzeci, iar altele până la șaptezeci.” Dacă cucerirea avară a Europei de Est poate găsi unele analogii în istoria omenirii, atunci, desigur, cel mai mult seamănă cu colonizarea Lumii Noi de către europeni. Așa cum acolo o mână de conchistadori în armură, cu archebuze în mâinile lor, au cucerit întregul continent, tot aici o mână de „călăreți de fier”, profitând de superioritatea lor în arme, au subjugat populația de milioane de jumătate de populație. a continentului nostru. De ce să credem că nomazii veniți de departe s-au comportat diferit față de est-europenii înapoiați și neînarmați decât spaniolii și portughezii față de indieni?

13.05.2017 20:42 Invitat: Kolomiytsev Igor

Și acum, pentru a compara cu dezvăluirile lui Kolomiytsev, voi oferi acel citat din interviul cu I.O. Gavritukhin, în care I.P. Kolomiytsev a văzut o manifestare tipică a șovinismului slav. „Au fost multe contacte cu germanii, iar cele mai variate, pe lângă cultura Cerniahov, care includea germani, am vorbit despre aceasta, de exemplu, cultura Cerniahov, care a ocupat teritoriul de la Dunărea de Jos Carpații până la Nipru și Seversky Doneț, s-au prăbușit la sfârșitul secolului al IV-lea Se pare că nimic nu i-a împiedicat pe slavi să meargă la Dunăre, unde se străduiau toți „barbarii” din nord, dar au ajuns la el abia în secolul VI Faptul este că, atunci când slavii s-au mutat de la nord la sud, s-au trezit în „gâtul de sticlă”. Pe de o parte era format de Carpați, iar pe de altă parte era o stepă. Era periculos să mergi. stepa, pentru că existau nomazi războinici și destul de numeroși era și greu să se plimbe prin munții din regiunea carpatică, unde grupul „era. cernicul est-germanesc post-Cernyahovsky” a existat până în a 2-a jumătate a secolului al V-lea. Adică în „gâtul de sticlă” prin care slavii au trecut la Dunăre, era un „dop” german, slavii au intrat în contact cu acesta și au asimilat treptat pe cineva. Cred că, la fel cum sângele gotic curge în venele italienilor, spaniolilor, tătarilor din Crimeea (dar nu germanilor!), sângele gotic curge în slavi, cel puțin în regiunea Nistrului”.

02.06.2019 10:55 Invitat: Re: Kolomiytsev Igor

02.06.2019 11:10 Invitat: Re: Kolomiytsev Igor

Este un idiot obișnuit, nu un fascist

Ei bine, este clar, este clar cine critică, oameni din inteligența creativă, slujitori needucați, „preoți” ai pseudoștiinței istorice, falsificatori occidentali și agenți de influență. Nu sunt interesat de părerile politice ale autorului după ce am citit „Secretul Marii Scitie” am fost încântat! Da, aș dori să testez o serie de ipoteze ale autorului și există întrebări despre unele dintre afirmații. Autorul a arătat măreția civilizației din timpurile preistorice și istorice care a existat pe teritoriul Rusiei moderne. De ce este ascuns și exclus din civilizațiile lumii, de ce studiem doar civilizațiile din Mesopotamia antică, Egiptul antic, Grecia antică, Roma etc. Ipotezele autorului se încadrează bine în teritoriu fosta URSS, rusă și imperiile mongole anterioare. „Aranjate pe rafturi” triburile de caucazieni și mongoloizi falsificate anterior de istoricii occidentali în conformitate cu cercetările genetice. Autorul a scos din „umbră” cea mai mare civilizație a antichității - arienii. Autorul subliniază că naziștii au făcut o greșeală încercând să se asocieze cu arienii Iar acum frații noștri slavi din Ucraina, Polonia și alte țări din Europa de Est suferă de ignoranța occidentală, iar în antichitate triburile slave aveau renegați occidentali. În cartea „Misterul Marii Scitie”, autorul a încercat să alcătuiască un mozaic al integrității umanității, în ciuda susținătorilor critici ai principiului „împărțiți și cuceriți”. Și dacă nu se încadrează toate puzzle-urile, îi mulțumim autorului pentru munca sa și găsim argumente pentru o opinie alternativă.

04.04.2019 10:17 Invitat: Re: Kolomiytsev Igor

„CHELAD - denumirea populației dependente a Rusiei Kievene. În jurul secolelor VI-IX - sclavi captivi în stare de sclavie patriarhală. În secolele IX-X au devenit obiect de cumpărare și vânzare. Din secolul al XI-lea, Termenul „Ch”. Minunat! Dacă susținătorilor lui Kolomiytsev le place să apeleze la antichitate pentru analogii și îi numesc pe oponenții lui Kolomiytsev slujitori, mizerii și iobagi, atunci oponenții lui Kolomiytsev pot aplica cu ușurință epitetul „rege științific” lui Kolomiytsev. Permiteți-mi să vă reamintesc că falsul Dmitri al II-lea, cunoscut și sub numele de „hoțul Tushinsky”, a fost numit țar. Kolomiytsev este criticat în primul rând de oamenii care au citit cărțile sale „Oamenii invizibili”, „Slavii: Ieșirea din umbră” și „În ghearele grifonului”. Există și greșeli în Secretul Marii Sciții, dar această carte a lui Kolomiytsev nu este la fel de dăunătoare și ticăloasă ca În ghearele Grifonului. Poate dacă ați fi citit cărțile „Oamenii invizibili”, „Slavii: din umbră” și „În ghearele grifonului”, sau măcar un capitol din „Ipoteza haremului lui Holmes” din „În ghearele Griffin”, atunci entuziasmul tău pentru Kolomiytsev ar fi mult redus. Pentru orice eventualitate, adaug că nici eu nu sunt de acord să înjur discuțiile publice ale autorilor de cărți și nici eu nu o folosesc.

15.06.2018 19:14 Invitat: Kolomiytsev Igor

Ce să spun, cărțile sunt destul de interesante - dar autorul are o mulțime de greșeli / precum dispariția sciților regali - dar au suferit înfrângeri de mai multe ori / slavii au părăsit Dunărea de la vlahi - adică Romani / din Bulgaria - deci francii nu au ajuns acolo / Vidimir Theodomir Velemir este nume hune și nu nume gotice / iar în cultura Cerniahov goții sunt doar stratul superior - sute de mii de coloniști pe 3 nave nu au putut ajunge / Slavii au jumătate din ADN ca slavii / și chiar și regii înșiși în câteva sute de ani n-ar fi putut avea mai mult de câteva zeci / se înșeală autorul despre armamentul slavilor - pentru tactica partizană, acesta este cel mai bun lucru - unul dartul îl privează pe dușman de un scut / de tactică romană / și de un dart împotriva unei săbii - Ahile l-a învins pe Hector / și prezența unui plug și nu a unui plug printre slavi într-o zonă de pădure spune multe

30.01.2019 20:35 Invitat: Igor Kolomiytsev

Ei bine, nu știu. Toți criticii sunt atât de deștepți, știu totul, așa că scrie ceva care să te convingă. Între timp, dintre tot ce am citit despre slavi din gama de la Gimbutien la Rybakov și Medinsky, Kolomiytsev este cel mai bun.

06.04.2019 20:59 Invitat: Igor Kolomiytsev

Citat din „Secretele Marii Sciții”: „Unde s-a dus armata invincibilă de călăreți și arcași? Unde s-au dus sciții regali?
Evident, spre est. Căci nimeni nu merge spre nord de bunăvoie în vest sau în sud, aspectul lor ar face prea mult zgomot, afectând destinele istorie celebră popoarele Și numai la est de Marea Stepă a putut armata „Hippotoxotes” să plece fără a atrage atenția vechilor cronicari ai vremii. Aceștia, într-adevăr, practic nu au observat plecarea lor, continuând să numească rămășițele patetice ale foștilor sciți sau tauro-sciți. mare putere. Acesta este motivul pentru care Polybius, de exemplu, susține că sarmații i-au atacat pe sciți și i-au învins rapid. Statul scit se presupune că va mai exista încă un secol și jumătate pe teritoriul regiunilor interioare ale Crimeei. De fapt, Tauri, nu sciții, au trăit întotdeauna acolo și Tauri au fost cuceriți de noii proprietari ai acestor locuri - sarmații." Astfel, dacă credeți pe Kolomiytsev, se obține următoarele. În primul rând, sarmații a luat stăpânire pe pământurile Tauri care au trăit în Crimeea Apoi, care a trăit în secolul al II-lea î.Hr. Polybius a menționat acest eveniment, numindu-i în mod greșit sciții Tauri Crimeea distrusă de sarmați, numită în mod eronat statul scitic târziu, a continuat să existe încă câteva secole și a murit abia în secolul al III-lea.

13.10.2019 07:17 Invitat: Kolomiytsev Igor

În 532 nu era soare în lume - în general, în perioada Atilla-Bojan - populația Europei s-a redus de trei ori de la foamete și războaie / în timp ce slavii aveau destulă iarbă și în munții Carpați au scăpat de războaie - adică , în comparație cu alte etnii, slavii ar putea crește de cinci ori în secolele V-VI, iar dacă luăm în considerare asimilarea pe zi de zece ori

06.07.2015 16:23 Invitat: Kolomiytsev Igor

Politician rusofob, fost aliat al lui Novodvorskaya, pretinzând că este istoric. El folosește tehnici frauduloase precum folosirea ipotezelor în locul faptelor în sistemul de demonstrare a ideilor sale, standarde duble, tacirea faptelor inacceptabile, distorsionarea semnificației citatelor și hărților altora și mutarea atenției de la problemele importante din construcțiile sale către fleacuri. Elitist. Poate plânge ipocrit de soarta sclavilor ipotetici ai sarmaților și hunilor (nici nu s-a gândit să menționeze existența instituției sclaviei printre vechii germani), dar nici măcar nu încearcă să-și ascundă disprețul față de cei de jos. straturile comunităților antice. Împarte popoarele în progresiste și înapoiate și promovează predestinarea istorică a distrugerii acestora din urmă și acapararea pământurilor lor. Nu se ferește de rasism. Logica este cam așa - deoarece bizantinii admirau frumusețea și puterea Sklavinilor de pe coasta Baltică, înseamnă că acești Sklavins aparțineau rasei nordice și, prin urmare, erau Balts-Skalves. Ei bine, un alt exemplu al logicii lui Kolomiytsev, populația locală a fost, desigur, lipsită de pământ, dar și-a păstrat libertatea personală și, deoarece unii reprezentanți ai populației locale, fiind chiriași sau artizani semi-independenți, au devenit bogați, a început o epocă de aur. Cred că Kolomiytsev visează la apariția unei epoci de aur atât de unice în Rusia modernă.

24.03.2017 10:29 Invitat: Re: Kolomiytsev Igor

Adică nu este necesar să acceptăm cu indiferență minciunile și calomniile internaționaliștilor, cosmopoliților și naționaliștilor meschini, precum și orice laude, inclusiv cele venite de la șovini de mare putere?

06.07.2015 17:22 Invitat: Kolomiytsev Igor

Trebuie adăugat că toate deficiențele menționate mai sus ale conceptelor istorice ale lui Kolomiytsev se referă la cărțile sale „Oamenii invizibili”, „Slavii: Ieșirea din umbră” și „În ghearele grifonului”, care există în prezent doar în formular electronic. „Secretul Marii Scitie” este o carte relativ inofensivă, un exemplu complet comun al literaturii pseudoștiințifice moderne.

24.03.2017 09:54 Invitat: Re: Kolomiytsev Igor

Literatura cu adevărat științifică, în general, nu trebuie să conțină nicio propagandă. Există destul de multă propagandă în cărțile lui Kolomiytsev. Apropo, Kolomiytsev tratează imperialismul și șovinismul cu înțelegere, pur și simplu nu mai consideră Rusia „sursa sa de lumină și căldură” (termenul lui Kolomiytsev, pe care l-a aplicat Kaganatului Avar).

05.02.2017 16:44 Invitat: Kolomiytsev Igor

Am citit cartea Slavii care ies din umbră Autorul încearcă să rezolve un mister foarte serios ---- originea slavilor, dar dezmințirea vechilor mituri (nu îmi place asta: patriotii cunoscuți, pan -Visatori slavi, fascisti rusi,
Raaaaaaaaaaay imperialiști, toți admiratori ai unor teorii istorice simple și clare care glorific marele și puternicul trecut foarte, foarte străvechi), autorul merge la alte extreme:
Se contrazice la fiecare capitol sau două.
Nu are nicio idee despre valorile statistice în lumea antică Ar trebui scris că populația regatului gotic era de 10-11 milioane! Acesta este un test de turnesol pentru înțelegerea proceselor istorice!!! Populația Rusiei Kievene după 800 de ani nu ajunge la 3-4 milioane de oameni.
Înțelege prost procesele care au loc în societățile antice din secolele II-VII d.Hr. iar în statele barbare.
Dar, în general, dacă autorul s-ar fi oprit după o lungă descriere a esenței problemei originii slavilor, dezmințind multe mituri ale sovieticilor și poveștilor mai recente și ar fi pus capăt acestui lucru, atunci mulți cititori ar fi spus un imens mulțumire scriitorului-istoric Dar se pare că vreau cu adevărat să-i reduc pe gordieni. Îi voi spune lui Kolomiytsev să vină cu o altă teorie nouă în liniștea biroului său care va arunca în aer întreaga lume și va explica totul. !
Așa că vă spun toate acestea în zadar. Trebuie doar să așteptați puțin și totul va fi clar pentru toată lumea. Trebuie doar să efectuați 1000-2000 de analize genetice (și să nu confundați unde, ce și unde). înmormântări și sunt sigur că adevărul va deveni clar!

03.03.2017 20:48 Invitat: Kolomiytsev Igor

Din câte am înțeles, ipoteza inventării limbii slave de către sclavii sexuali recrutați în haremurile avari de la anumite popoare extrem de înapoiate care au fost în stare de sclav aproape toată viața lor nu poate revolta pe nimeni. Nimeni nu poate fi revoltat de panegiricile deschis imperialiste ale goților și avarilor, afirmațiile despre predestinarea istorică a distrugerii popoarelor înapoiate de către popoarele progresiste, fanteziile rasiste despre mândrele popoare nordice, obișnuite de multe mii de ani să comande popoarele înapoiate, despre firescul ca o persoană să-și abandoneze limba maternă și conștiința de sine națională în favoarea limbii și identității naționale a unui popor cuceritor mai progresist. Dar critica lucrărilor științifice ale lui V.S. Sedova, M.B. Shchukina, I.O. Din anumite motive, Gavritukhin și mulți alți oameni de știință care sunt foarte departe de politică ar trebui să-i displacă tocmai pe „patrioții cu dospi, visătorii panslavi, fasciștii ruși, raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaao

13.03.2017 09:01 Invitat: Kolomiytsev Igor

Cărțile tale prezintă evenimente istorice destul de cunoscute dintr-un unghi oarecum neobișnuit. Asta le face interesante, deși nu poți fi de acord cu totul. Dar asta e în regulă.
Am o întrebare specifică. Un fragment din cartea ta: „Când am ajuns la corturile lui Attila, din care are multe, și am vrut să ne punem corturile pe un deal, barbarii care s-au întâmplat aici nu au îngăduit acest lucru, întrucât propriul cort al lui Attila stătea într-un câmpie. ” Un mic detaliu, dar cât de mult poate spune unui cercetător observator despre viața anterioară a acestui trib. Este imediat clar că în trecut hunii erau mai probabil locuitori ai mlaștinilor decât nomazi de stepă. Pe câmpiile deluroase, principalul lucru este să te ascunzi de vânturile puternice, așa că printre oamenii de stepă cel mai prestigios loc ar fi un câmpie retras și nu un deal înalt suflat de toate vânturile. Dimpotrivă, locuitorii mlaștinilor cred că cel mai bun loc este cel mai înalt.
Întrucât hunii erau locuitori ai mlaștinilor, de ce stătea cortul lui Attila într-o zonă joasă? După logica ta, ar fi trebuit să fie situat pe un deal.

11.05.2017 17:57 Invitat: Kolomiytsev Igor

„Cred că avarii au înțeles cu ușurință situația și, cu bogăția de alegere care le era deschisă, au selectat tinere fecioare pentru haremul lor, desigur, diferența dintre mentalitățile extratereștrilor și ale nativilor a creat un număr de dificultăți suplimentare. Aruncă o privire la problemă, doctore, prin ochii unui nomad. A fost necesar să scoți fata murdară din gaura înghesuită, murdară și urât mirositoare, să o speli, să-i înveți igiena de bază, să o îmbraci. rochie potrivită, pieptănă-i părul și, cel mai important, învață-o limba ei și tot ce poate face un tovarăș al unui nomad.” Ar fi bine dacă acest citat din cartea lui I.P. „În ghearele grifonului” a lui Kolomiytsev (capitolul „Ipoteza haremului lui Holmes”) a fost văzută prin ochii psihologilor sau psihiatrilor.

11.05.2017 18:06 Invitat: Kolomiytsev Igor

Iată un alt citat interesant din aceeași carte a lui I.P. Kolomiytseva. „Soțiile legitime, însoțitoare fidele ale războinicilor de stepă, cu greu ar fi fost încântate de apariția concurenților vânați în corturile lor Cu atât mai puțin au vrut să le învețe abilități utile și să se asigure că nu au fugit a fost necesară tabăra, unde erau îngrijiți captivii și, de asemenea, le-a învățat vorbirea avară, le-a arătat cum să pregătească mâncărurile preferate ale nomazilor, au învățat cântece de stepă și dansuri cu ei, le-a demonstrat arta de a-și face plăcere soților în pat și ca misiunea onorabilă a fost încredințată, cel mai probabil, unor femei avare în vârstă, care știe, pot transmite experiența lor tinerilor.

11.05.2017 18:16 Invitat: Kolomiytsev Igor

Pentru a clarifica despre ce fel de tinerețe vorbim, avem nevoie de un alt citat din aceeași carte a lui I.P. Kolomiytseva. „Cel mai probabil, oamenii de stepă au fost atrași de fete și fete de la 12-13 până la 20 de ani. Cred că o parte semnificativă a doamnelor din această categorie de vârstă ar putea cădea în ghearele nomazilor. Dar a provocat aceasta o catastrofă demografică în rândul aborigenilor. Nici treizeci de mii nu este o picătură în ocean. În plus, populația din Europa de Est a fost reglementată în primul rând de cantitatea de teren dezvoltată. Vom continua să promovăm cărți ale unui autor care promovează pedofilia și pruncuciderea?

12.05.2017 07:17 Invitat: Kolomiytsev Igor

Și acest citat este din cartea lui I.P. „În ghearele grifonului” de Kolomiytsev poate fi o bună ilustrare a atitudinii autorului față de bogăția materială. „Avarii răposați s-au scăldat literalmente în bijuterii de aur și bunuri de lux. Ei puteau bine să pretindă titlul de cei mai bogați oameni ai Evului Mediu timpuriu, înlocuindu-i de la început pe strălucitorii bizantini luată de la nefericiţii greci sau aduse cu ei din adâncurile Asiei, mult mai Un alt lucru este mai însemnat – impresia pe care nenumăratele bogăţii ale nomazilor ar fi trebuit să o facă asupra barbarilor înapoiaţi care trăiau în vecinătate Printre sărăcia flagrantă şi privarea regiunii părăsite de Dumnezeu, steaua Avarului Kaganate a strălucit, risipind întunericul Din 602, a rămas singura sursă de lumină și căldură pentru întreaga Europă de Est.

12.05.2017 10:21 Invitat: Kolomiytsev Igor

Bine, nu voi cita acel citat din cartea lui I.P. Kolomiytsev „În ghearele grifonului”, unde autorul își prezintă viziunea despre relația dintre femeile avari și duleb. Voi mai da un citat din aceeași carte, unde autoarea vorbește despre soarta fetelor din Europa de Est răpite și violate de avari. „În esență, tinerii captivi s-au confruntat cu o schimbare radicală a conștiinței Refuzul unor tradiții în favoarea altor obiceiuri, care i-a șocat inițial. S-au luptat cu frații și părinții lor, în timp ce organizau concomitent construirea unui drum spre Apus prin sălbăticiile Carpaților, au ajuns la pasiunile lor doar în perioade scurte de odihnă între perioade lungi de afaceri militare.

12.05.2017 12:54 Invitat: Kolomiytsev Igor

Iată câteva citate din cartea lui I.P. Kolomiytsev „Slavi: ieșirea din umbră”. Primul citat conține comentariul lui Kolomiytsev asupra I.O. aplicată. Gavritukhin grupului german din Carpații cu expresia „bloc de trafic gotic”. „Sincer să fiu, nu mi-a plăcut foarte mult expresia arheologului rus. E la o aruncătură de băț de a împărți popoarele în popoare cu drepturi depline și tot restul, dacă aceștia sunt slavi puri de pe malul Pripyat, atunci au dreptul să se deplaseze liber în orice direcție, inclusiv prin pământurile altor popoare și oricine se amestecă cu ele, mai ales dacă vorbim de un conglomerat de popoare de neînțeles, nu este demn de respect locuri bine, bine, să nu ne lăsăm distrași de manifestările tipice ale șovinismului slav”.

12.05.2017 13:12 Invitat: Igor Kolomiytsev

Și în acest citat din aceeași carte puteți vedea cum I.P. Kolomiytsev se referă de fapt la popoare. „Urginile întinderi virgine au fost ridicate, înălțate și rafinate cu ajutorul plugului gotic Mii de sate au fost refăcute: mori de mână, producția proprie de sticlă, ceramică frumoasă și unelte perfecte au coexistat aici cu decorațiuni elegante. abundență de arme Un râu adânc de monede de argint curgea constant aici de la granițele Imperiului, ca plată pentru serviciul trupelor gotice în rândurile armatei romane, alături de această civilizație avansată a timpului său, în pădurile dese ale Niprului au trăit triburi înapoiate ale balților: Kyivieni, Shatrovicii, Nipru-Dvintsy, Moshchintsy, ținând cont de capacitatea redusă a acestor locuri de a hrăni populația, este puțin probabil să existe mai mult de un milion. cel puțin jumătate din acest număr a căzut la marginea de sud a lumii baltice - Wendii din cultura Kyiv, dintre care o parte semnificativă au reușit să devină dependenți de ei, în general, fermierii regatului gotic au purtat un atac continuu asupra pământurilor vecinilor lor de pădure, au dezrădăcinat păduri, au drenat mlaștini și s-au încăpățânat să se deplaseze din ce în ce mai departe spre nord-est. Din punct de vedere istoric, triburile baltice au fost condamnate să fie absorbite de est-germanii, la fel cum puțin mai devreme popoarele Europei Centrale au fost ultimele asimilate: celții, lusacienii wendii de pe malul Vistulei, tracii din Carpați. Munții și altele. Totuși, deocamdată, locuitorii pădurii au rezistat. Erau încă despărțiți de conducătorii germani ai Scitiei printr-o „zonă de excludere” îngustă, care în fiecare an se strângea mai strâns în jurul sălbăticiei Niprului de Sus, ca o frânghie în jurul gâtului unui om condamnat la spânzurare.

12.05.2017 16:28 Invitat: Kolomiytsev Igor

Și iată un citat din cartea lui I.P. Kolomiytsev „În ghearele grifonului”, din care se poate vedea nu numai adevărata atitudine a autorului față de popoare, ci și atitudinea lui față de femei. „- O, dacă nomazii învingători i-ar abandona pe tinerii locuitori ai Scitiei, aș fi foarte surprins de această împrejurare. Din totdeauna și în orice moment, cuceritorii consideră că reprezentanții sexului frumos din rândul popoarelor cucerite sunt prada lor de drept. Crede-mă , acest lucru este inerent naturii umane, nicio religie sau școală filozofică nu poate schimba această abordare Vorbesc despre creștini zeloși la vreo jumătate de secol după descoperirea Americii, o plângere a unui capelan care a slujit în Paraguay a venit la masa regelui spaniol, în care sfântul părinte se plângea: „Aici doar săracii au cinci sau șase. concubine, cei mai mulți dintre coloniști au de la cincisprezece la douăzeci la treizeci, iar alții până la șaptezeci.” Dacă cucerirea avară a Europei de Est poate găsi unele analogii în istoria omenirii, atunci, desigur, mai ales seamănă cu colonizarea Lumii Noi de către europeni. Așa cum acolo o mână de conchistadori în armură, cu archebuze în mâinile lor, au cucerit întregul continent, tot aici o mână de „călăreți de fier”, profitând de superioritatea lor în arme, au subjugat populația de milioane de jumătate de populație. a continentului nostru. De ce să credem că nomazii veniți de departe s-au comportat diferit față de est-europenii înapoiați și neînarmați decât spaniolii și portughezii față de indieni?

13.05.2017 20:42 Invitat: Kolomiytsev Igor

Și acum, pentru a compara cu dezvăluirile lui Kolomiytsev, voi oferi acel citat din interviul cu I.O. Gavritukhin, în care I.P. Kolomiytsev a văzut o manifestare tipică a șovinismului slav. „Au fost multe contacte cu germanii, iar cele mai variate, pe lângă cultura Cerniahov, care includea germani, am vorbit despre aceasta, de exemplu, cultura Cerniahov, care a ocupat teritoriul de la Dunărea de Jos Carpații până la Nipru și Seversky Doneț, s-au prăbușit la sfârșitul secolului al IV-lea Se pare că nimic nu i-a împiedicat pe slavi să meargă la Dunăre, unde se străduiau toți „barbarii” din nord, dar au ajuns la el abia în secolul VI Faptul este că, atunci când slavii s-au mutat de la nord la sud, s-au trezit în „gâtul de sticlă”. Pe de o parte era format de Carpați, iar pe de altă parte era o stepă. Era periculos să mergi. stepa, pentru că existau nomazi războinici și destul de numeroși era și greu să se plimbe prin munții din regiunea carpatică, unde grupul „era. cernicul est-germanesc post-Cernyahovsky” a existat până în a 2-a jumătate a secolului al V-lea. Adică în „gâtul de sticlă” prin care slavii au trecut la Dunăre, era un „dop” german, slavii au intrat în contact cu acesta și au asimilat treptat pe cineva. Cred că, la fel cum sângele gotic curge în venele italienilor, spaniolilor, tătarilor din Crimeea (dar nu germanilor!), sângele gotic curge în slavi, cel puțin în regiunea Nistrului”.

02.06.2019 10:55 Invitat: Re: Kolomiytsev Igor

02.06.2019 11:10 Invitat: Re: Kolomiytsev Igor

Este un idiot obișnuit, nu un fascist

Ei bine, e clar, e clar cine critică, oameni din inteligența creativă, slujitori needucați, „preoți” ai pseudoștiinței istorice, falsificatori occidentali și agenți de influență. Nu sunt interesat de părerile politice ale autorului după ce am citit „Secretul Marii Scitie” am fost încântat! Da, aș dori să testez o serie de ipoteze ale autorului și există întrebări despre unele dintre afirmații. Autorul a arătat măreția civilizației din timpurile preistorice și istorice care a existat pe teritoriul Rusiei moderne. De ce este ascunsă și exclusă din civilizațiile lumii, de ce studiem doar civilizațiile din Mesopotamia antică, Egiptul antic, Grecia antică, Roma etc. Ipotezele autorului se încadrează bine în teritoriile fostei URSS, Rusiei și imperiile mongole anterioare. „Aranjate pe rafturi” triburile de caucazieni și mongoloizi falsificate anterior de istoricii occidentali în conformitate cu cercetările genetice. Autorul a scos din „umbră” cea mai mare civilizație a antichității - arienii. Autorul subliniază că naziștii au făcut o greșeală încercând să se asocieze cu arienii Iar acum frații noștri slavi din Ucraina, Polonia și alte țări din Europa de Est suferă de ignoranța occidentală, iar în antichitate triburile slave aveau renegați occidentali. În cartea „Misterul Marii Scitie”, autorul a încercat să alcătuiască un mozaic al integrității umanității, în ciuda susținătorilor critici ai principiului „împărțiți și cuceriți”. Și dacă nu se încadrează toate puzzle-urile, îi mulțumim autorului pentru munca sa și găsim argumente pentru o opinie alternativă.

04.04.2019 10:17 Invitat: Re: Kolomiytsev Igor

„CHELAD - denumirea populației dependente a Rusiei Kievene. În jurul secolelor VI-IX - sclavi captivi în stare de sclavie patriarhală. În secolele IX-X au devenit obiect de cumpărare și vânzare. Din secolul al XI-lea, Termenul „Ch”. Minunat! Dacă susținătorilor lui Kolomiytsev le place să apeleze la antichitate pentru analogii și îi numesc pe oponenții lui Kolomiytsev slujitori, mizerii și iobagi, atunci oponenții lui Kolomiytsev pot aplica cu ușurință epitetul „rege științific” lui Kolomiytsev. Permiteți-mi să vă reamintesc că falsul Dmitri al II-lea, cunoscut și sub numele de „hoțul Tushinsky”, a fost numit țar. Kolomiytsev este criticat în primul rând de oamenii care au citit cărțile sale „Oamenii invizibili”, „Slavii: Ieșirea din umbră” și „În ghearele grifonului”. Există și greșeli în Secretul Marii Sciții, dar această carte a lui Kolomiytsev nu este la fel de dăunătoare și ticăloasă ca În ghearele Grifonului. Poate dacă ați fi citit cărțile „Oamenii invizibili”, „Slavii: din umbră” și „În ghearele grifonului”, sau măcar un capitol din „Ipoteza haremului lui Holmes” din „În ghearele Griffin”, atunci entuziasmul tău pentru Kolomiytsev ar fi mult redus. Pentru orice eventualitate, adaug că nici eu nu sunt de acord să înjur discuțiile publice ale autorilor de cărți și nici eu nu o folosesc.

15.06.2018 19:14 Invitat: Kolomiytsev Igor

Ce să spun, cărțile sunt destul de interesante - dar autorul are o mulțime de greșeli / precum dispariția sciților regali - dar au suferit înfrângeri de mai multe ori / slavii au părăsit Dunărea de la vlahi - adică Romani / din Bulgaria - deci francii nu au ajuns acolo / Vidimir Theodomir Velemir este nume hune și nu nume gotice / iar în cultura Cerniahov goții sunt doar stratul superior - sute de mii de coloniști pe 3 nave nu au putut ajunge / Slavii au jumătate din ADN ca slavii / și chiar și regii înșiși în câteva sute de ani n-ar fi putut avea mai mult de câteva zeci / se înșeală autorul despre armamentul slavilor - pentru tactica partizană, acesta este cel mai bun lucru - unul dartul îl privează pe dușman de un scut / de tactică romană / și de un dart împotriva unei săbii - Ahile l-a învins pe Hector / și prezența unui plug și nu a unui plug printre slavi într-o zonă de pădure spune multe

30.01.2019 20:35 Invitat: Igor Kolomiytsev

Ei bine, nu știu. Toți criticii sunt atât de deștepți, știu totul, așa că scrie ceva care să te convingă. Între timp, dintre tot ce am citit despre slavi din gama de la Gimbutien la Rybakov și Medinsky, Kolomiytsev este cel mai bun.

06.04.2019 20:59 Invitat: Igor Kolomiytsev

Citat din „Secretele Marii Sciții”: „Unde s-a dus armata invincibilă de călăreți și arcași? Unde s-au dus sciții regali?
Evident, spre est. Căci nimeni nu merge în nord de bunăvoie în vest sau în sud apariția lor ar face prea mult zgomot, afectând destinele popoarelor cunoscute de istorie. Și numai la est de Marea Stepă a putut armata „Hippotoxotes” să plece fără a atrage atenția vechilor cronicari ai vremii. Aceștia, într-adevăr, practic nu au observat plecarea lor, continuând să numească rămășițele jalnice ale fostei mari puteri sciți sau tauro-sciți. Acesta este motivul pentru care Polybius, de exemplu, susține că sarmații i-au atacat pe sciți și i-au învins rapid. Statul scit se presupune că va mai exista încă un secol și jumătate pe teritoriul regiunilor interioare ale Crimeei. De fapt, Tauri, nu sciții, au trăit întotdeauna acolo și Tauri au fost cuceriți de noii proprietari ai acestor locuri - sarmații." Astfel, dacă credeți pe Kolomiytsev, se obține următoarele. În primul rând, sarmații a luat stăpânire pe pământurile Tauri care au trăit în Crimeea Apoi, care a trăit în secolul al II-lea î.Hr. Polybius a menționat acest eveniment, numindu-i în mod greșit sciții Tauri Crimeea distrusă de sarmați, numită în mod eronat statul scitic târziu, a continuat să existe încă câteva secole și a murit abia în secolul al III-lea.

13.10.2019 07:17 Invitat: Kolomiytsev Igor

În 532 nu era soare în lume - în general, în perioada Atilla-Bojan - populația Europei s-a redus de trei ori de la foamete și războaie / în timp ce slavii aveau destulă iarbă și în munții Carpați au scăpat de războaie - adică , în comparație cu alte etnii, slavii ar putea crește de cinci ori în secolele V-VI, iar dacă luăm în considerare asimilarea pe zi de zece ori



Publicații pe această temă